• head_banner_01
  • head_banner_02

Cursioni di divertimentu Hangtian in u Parcu di u Ghjocu Russu

News pictures1

Parechji viaghji di divertimentu Hangtian sò stati esportati in u parcu di divertimenti in Russia, accolti da adulti è zitelli, chì sò attratti da parechji turisti è anu purtatu benefici ecunomichi in questu parcu.

Perchè e corse di divertimentu Hangtian sò cusì popolari per e persone?

Navi Pirata hè un tipu di divertimentu basatu annantu à una vera nave pirata, custituita da una gondola aperta, seduta (di solitu in u stilu di una nave pirata) chì oscilla avanti è indietro, sottumettendu u cavaliere à vari livelli di impulsu angulare.

News pictures2
News pictures3

Grande Pendulu hè un tipu di divertimentu basatu annantu à u muvimentu di un pendulu fissu. U contrapesu hè spessu adupratu quandu u cockpit oscilla attraversu una inversione. Oltre à oscillà avanti è avanti, alcuni disegni ponu mandà i piloti attraversu una inversione completa. I viaghji in pendulu sò propulsi da unu di dui metudi: una seria di mutori in CC chì cunducenu l'asse, o roti à a basa di a stazione spinghjendu a gondula mentre gira.

Perchè e corse di divertimentu Hangtian sò cusì popolari per e persone?

Zhengzhou Hangtian Amusement Equipment Manufacturing Co., Ltd. Insiste nantu à a pulitica di gestione chì "Mercatu cum'è guida, Innuvazione cum'è unità, Qualità cum'è vita, Serviziu cum'è supportu,
Creditu cum'è basa, seguendu e tendenze naziunali è internaziunali ", strettamente in cunfurmità cù i requisiti di u sistema mudernu di gestione d'impresa, è approfondendu continuamente a riforma
è trasfurmendu u modu di gestione d'imprese. Pruduce principalmente tutti i generi di apparecchi di divertimentu interni, grandi è mediocini, ghjochi VR, intraprende è espande u
pianificazione è cuncepimentu di u parcu tematicu, custruzzione di ingegneria, gestione di l'operazione è investimentu.
I prudutti ùn sò micca venduti solu in tutta a Cina, ma ancu esportati in Russia, Stati Uniti, Francia, Libia, Libanu, Algeria, Pakistan, Kazakistan è parechji altri paesi è regioni.

Tutti i nostri materiali sò strettamente in linea cù e norme di a Cina, soprattuttu sopra.
I nostri pezzi di ricambio sò scelti da marche famose di prima classe naziunale, è uni pochi d'elli sò impurtati da l'esteru, chì allarganu a vita di serviziu. Cum'è a RFP, u spessore di a nostra RFP hè 3-4 mm. Tutte e parti grandi è impurtanti sò saldate lossy, ciò chì rende e parti di cunnessione più forti chì a saldatura semplice.
U prucessu di a rimozione di a ruggine di l'acciau pò rende a superficie di l'acciaiu più liscia, aumentà l'aderenza è anti-corrosione è allargà a vita di l'acciaiu.
Vernice spray in acciaio: Prima, Spray vernice anti-ruggine; Second Spray vernice Bianca; Terzu, Spray vernice di culore; Last Spray u vernice. Vernice FRP: Prima, Spray vernice anti-ruggine; Second Spray vernice Bianca; Terzu, Spray vernice di vittura (U culore di vernice di vittura hè più luminosu è bellu), l'ultimu spariu svanisce.
Prucessu FRP: I nostri FRP sò tutti fatti à a manu. Hè carattarizatu da una liscia, bona trasparenza, linee chjare è un giuntu assai pianu.
Macchina utensile CNC: Pò taglià una piastra d'acciaio 12-25 CM, tagliu à bassa temperatura, alta precisione, senza deformazione.
Luce LED di funghi: Luci LED di alta qualità, ponu cambià u culore secondu e esigenze di u cliente.
Impianti verdi: L'unica attrezzatura rispettosa di l'ambiente in Henan chì investe 500.000 $ US per risponde à e norme internaziunali per trattà l'aria è a polvere inquinate.
Posizione: Fabbricazione stà quì, u Capu hè Presidente di l'Associazione Henan Amusement Equipment, doppia assicuranza per u vostru ordine.
Serviziu after-sale: Durante u periodu di garanzia, i pezzi di ricambio furniti gratuitamente. Se i viaghji parenu accidenti causati da a qualità, sopportemu i costi in cunsequenza.


Tempu di posta: 29-Jun-2020