• head_banner_01
  • head_banner_02

U presidente di divertimenti Hangtian Shi Fushun chì hà vintu u presidente di l'Associazione Pruvinciale di Divertimenti Henan

News pictures1

Zhengzhou Hangtian Divertimenti Equipment Manufacturing Co. Ltd., presidente Shi Fushun chì vincenu u presidente di l'Associazione Pruvinciale di Divertimenti Henan è u presidente di l'Associazione di Divertimenti Zhengzhou. In listessu tempu, hè ancu membru di Zhengzhou Municipal CPPCC è rappresentante di u Cungressu Populare di u Distrettu Shangjie.

A cumpagnia crede in u scopu di "assumere talenti di prima classe, servendu clienti di prima classe, è uttene imprese di prima classe", è hà un gran numeru di fabbricazioni di apparecchi di divertimentu eccezziunali è talenti d'affari. A cumpagnia hà passatu a certificazione ISO9001: 2015 di u sistema di qualità internaziunale, è hà ottenutu u "certificatu d'importazione è esportazione autoperante", "certificazione CE UE", è a licenza di "fabbricazione di apparecchiature speciali" per ghjochi di divertimenti à grande scala emessa da l'Amministrazione Generale di Supervisione di a Qualità, Ispezione è Quarantena.

News pictures2
News pictures4

I prudutti di fabbricazione Hangtian includenu giru di torre di goccia, giru in carusellu, giru in UFO, giru in torre di giru, giru in muntagna russa, mini è grande rotata di ferris, giru in sedia volante, giru bravu in giradischi, grande giru in pendulu, giru in dinosauru, giru in bicicletta, vola passaghju di kite, rotazione di tazza di caffè rotativu, aereo di autocontrollo, viaghju in nave spaziale, vittura volante, batteria è vittura paraurti elettrica ecc. I prudutti ùn sò micca venduti solu in tutte e parte di u paese, ma ancu esportati in Russia, Francia, Libia è altri paesi, chì sò ben accolti.

Tutti i nostri materiali sò strettamente in linea cù i nostri standard in Cina. I nostri pezzi di ricambio sò scelti da marche famose di prima classe naziunale, è uni pochi d'elli sò impurtati da l'esteru, chì allarganu a vita di serviziu. Cum'è a RFP, u spessore di a nostra RFP hè 3-4mm.

Zhengzhou Hangtian Amusement Equipment Manufacturing Co. Ltd., hà una storia di fabbricazione di macchinari di 20 anni, chì hè una di e più grandi fabbrichi in Zhengzhou per ghjochi di divertimentu.

Per piacè cuntattateci:

Tel: +8618037792685

Whatsapp: +8618037792685


Tempu di posta: 29-Jun-2020